Aku Bukan Superman

Sunday, March 20, 2011

Matang+Mature=Dewasa

Assalamualaikum....Dear Blog...
Haha. Cam mengade-ngade jea. Arini aku nak tulis tentang menjadi matang dengan semua tindakan yang dilakukan. Dah bace entri sebelum nie? Kalau tak, g bace dulu. Baru ley faham. Setelah berfikir selama beberapa hari, jam, minit, saat serta milisaat, aku mula sedar perkara yang aku lakukan terhadap sahabatku tempoh hari agak kurang matang. Kerana, jelasnya niat beliau juga ingin bergurau namun disalah ertikan oleh aku sendiri. Lalu, aku sendiri telah memohon maaf daripada dirinya demi untuk menjernihkan persahabatan kami semula. Dan nyatanya, setelah berbincang dan menjelaskan kesemuanya, perkara ini cuma perkara remeh sahaja namun telah diperbesarkan. Tapi, masih ada pihak yang terus menerus menangguk di air yang keruh. Macam biasa ayat aku, "biarlah dia terus dengan dunianya"... Aku akan tetap teruskan hidup aku...Anyway, thanks kawan! Sahabat! Friends! Ape-ape je!

Lupe plak.. Aku sekarang suke wat video...kalau nak tengok, meh ushar2 kat fb aku. Klik kt video. Ade 3 xsilap aku. De idea nanti, aku wat lagi...
Baiklah... Sampai di sini sahaja warkah saya.
Nanti de lagi, saya tulis lagi ya!(cam indo plak)
Wassalam...

2 comments: