Aku Bukan Superman

Thursday, March 3, 2011

Ketika Kecilku...


Assalamualaikum...hehe.dh de 6 follower (bangge2). Hurm, sedang aku lepak2 tadi,tibe2 tringat zaman aku kecik2 dulu. Tibe2 je rindu plak. Tringat mase mandi parit dpn umah arwah tok wak(umah atuk aku) walaupn air parit 2 xbpe bersih. Hehe. Sungguh bahgia saat itu sebab xda pon nak fikir pasal ape2 yang merunsingkan fkiran. Sebagai contoh, assignment yang berlambak tanpa ada idea nak mulakn camne atau duit yang semakin kekurangan tapi perot lapar ataupon nak dapat pointer 3 ke atas. Pening kan? Nyatanya aku merindui zaman itu. Zaman mak aku suap aku makan walaupun sekadar nasi, kicap dan ikan kembung goreng. Itupun dah cukup sedap bagi aku sebab dapat rasa tangan mak yg suap. Sesungguhnya, aku rindu mak aku dan family aku...(bergenang air mata)...itu jela..da xley nak tulis,nanti aku nangis plak...wassalam...

No comments:

Post a Comment