Aku Bukan Superman

Thursday, April 7, 2011

Pheww!


Assalamualaikum...
Good morning world!
Setelah berhempas pulas(tak bape sangat pun) selama beberapa hari,
Akhirnya!
assignment group siap juga...hahak!
Tapi...
Aku sikit tak puas hati...
Bukan dengan orang,
Tapi dengan diri aku sendiri...
Bukan ape,aku rase aku tak cukup menyumbang di dalam assignment semester ini.
Segan pun ade...
Hurm...
Entahlaa...
Ok,cukup tentang study...
Ini hal laen pulak.
Aku nak tanye pendapat la...
Kalau la ade orang yang bersalah pada korang,korang rase mana yang lebih baik?
a) Bagitau terus pada diorang
b) Lancarkan Perang Dunia Ketiga
c) Lancarkan Perang Dingin Kedua
d) Make2 dono jea
e) Semua di atas
Adela sorang kawan aku ni menghadapi masalah begini.
Satu pihak telah melancarkan Perang Saraf terhadapnya tanpa dia mengetahui ape kesalahan yang telah die lakukan.
Eh,keymon r,keymon!
Masing2 dah besar kot...
Matang r sikit.
Ada masalah,bincang same2.Bukan memulaukan orang lain tanpa sebab.
Itu perangai budak tadika bhai!
Pastu duk maki2 orang sesedap rasa...
Kalau r mak mertua dengar mulut kau camtu,
rasenye dia pon cancel walaupun kawen free...(paham2 la yea)
Anyway,tak nak tuding jari pada sesiapa.
Sedar-sedar la sedikit,akal yang ada jangan tak guna...
Hati yang hitam,jangan biarkan legam...
Same2 renungkan,dan selamat beramal!
Assalamualaikum...!

5 comments:

  1. Baguslah, ko ada sifat segan tu. segan, segan jugak. improvement kena ada..

    em, kalau aku, aku bagitau apa dia salah. then kalau dia masih macam batu, aku buat dono. buat apa betulkan orang yang taknak betul,tak?

    asyik aku je yang komen

    ReplyDelete
  2. Haha...
    Aah..asek kau je yg komen.maseh yea.sbb kau je yg rajin bace blog aku...nanti aku bagi adiah bez.aku balut kakak ko anta kt ibam.haha!

    masalah sekarang,kwn aku ni tak taw pe slh die.orang tibe2 pulaukan die...kesian...yang memulau tu plak tak nak bagitau pe salah die...
    dunia...dunia...

    ReplyDelete
  3. biasalah tu,pakli..aku pun tak paham sangat benda2 camni. libatkan hati orang sekeliling.

    btw,kawan ko kena pulau? ko tak tolong dia..or tolong tengok je

    ReplyDelete
  4. snifff!!~ snifff!!~ i can smell the gossip la. INTERESSANT!~

    ReplyDelete
  5. aik kak chika...
    cepat tgkap....hahaha.

    raf:aku tlg bg skongan je la...

    ReplyDelete