Aku Bukan Superman

Thursday, April 14, 2011

Durian Bukan Hipokrit....


Assalamualaikum...!
Dia mai dah!hahaha!
Malam tadi seronok menghabiskan masa dengan bermain game dengan senior...
Tapi yang xbeznya aku kalah.
Tapi,aku menang balik.hahah!
Urm...sudah dengan itu.
Study week dah mula.Tapi study xmula2 jugak.Haha.
Nape aku asyik gelak nie...
Anyway,semalam kua g pasar malam.
De la sorang kawan aku beli durian.
Syukrina (bukan nama sebenar) telah membeli durian di sini dengan harga 5.50 sekilo.
Dalam otak aku berfikir(mak aih,mahalnye)
tapi mungkin bagi di sini harganye munasabah.
sebab tempat tinggal aku,memang sampai je musim durian buah tu boleh jadi 1ringgit je sbijik.
50sen pon boley...
Ok.dah cerita pasal durian.
Nak cerita pasal kehidupan pulak.
Aku tertanya-tanya...
Satu benda ni yang selalu dipili sebagai benda yang paling dibenci wanita
Kenapa manusia perlu hipokrit?
Sebab,di sekeliling aku dapat aku lihat ramai manusia yang hipokrit.
Depan perempuan,buat2 macho.
Pastu,sebab perempuan jugak dia menyusahkan orang lain.
eh,bhai!
Ko kalau nak impress pempuan tu pon,xyahla nak susahkan orang lain.
Ikut ati aku,nak je aku lihat tapak kakiku di mukamu.
Tapi,aku orang yang penyabar.
Sabo je laaa...
Nasihat untuk para lelaki
Anyway,kita tak perlu nak jadi hipokrit untuk buat seseorang itu kagum dengan kita.
Juz be urself...
Aku tipula kalau kata aku tak pernah hipokrit.
Tapi,biasanya aku cuba untuk ak hipokrit.
Tak caye tanya orang yang kenal aku.
Aku takda nak cover2 depan perempuan or depan bakal mak mertua.
Aku selamba je buat lawak kurang bijak depan diorang.
HAHA!
aku gelak lagi...
panjang dah aku tulis nie.
Ok.Cukup sudah.
Sampai bertemu lagi.
Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment