Aku Bukan Superman

Thursday, February 17, 2011

Ketandusan Idea...

Assalamualaikum...huh...da bpe ari ek aku tak wat post baru?(masih bajet orang bace post aku, bile nak sedar ntah). ini semua kerana aku ketandusan idea untuk menulis sebab beberapa sebab yang menyedihkan...tak perlu cerita kot. ape2pun,hidup mesti terus!hehe.ha,saep taw pe sebab kite cintakan seseorang e2?kalau jawab sbb baik,ensem or etc, korang salah...kalu korang cintakan seseorang itu, korang takkan tahu pe sebabnya korang mencintai dirinya. cinta itu datang tanpa kita sedari...jadi,hargailah apa yang korang ada sebab bila cinta itu pergi, susah untuk korang miliki kembali...wassalam...

3 comments:

  1. park lee a.k.a Dr Rozmey.. eh silap.. Dr Chenta! :D

    ReplyDelete
  2. haha..amat,ajarla aku nk wat shoutbox 2...pening da aku nie...

    ReplyDelete
  3. http://www.teamanima.co.cc/2010/04/cara-membuat-hidden-chatbox.html

    ReplyDelete