Aku Bukan Superman

Thursday, February 24, 2011

Aku.Lelaki=Lelaki.Aku

Assalamualaikum...!
Selalu aku dengar ayat camni "Arhh,sume lelaki same jea,nak amek kesempatan je atas wanita"...
kebiasaannya, ayat ini akan keluar dari mulut wanita dan kalau adapun sekali sekala dari mulut mereka yang menghadapi kecelaruan jantina. Betul ke semua lelaki macam gitu?
TIDAK SAMA SEKALI!
kerna,masih ada lelaki yang mempunyai hati yang jujur lagi bersih, suci diyakini bak minyak masak seri murni
(aku ni spesis ni r...serius!)
Bagi aku, segala yang berlaku terhadap anda(wanita) adalh untuk pengajaran sendiri. Sebab, kadangkala anda yang memberi peluang itu untuk terjadi. Jadi, rajin2kanla jari tu untuk menuding kepada diri sendiri jika tidak pandai memilih pasangan.
Kerna, ramai lagi lelaki dalam dunia nie(walaupun semakin pupus)
Anyway, banyak musang berbulu ayam...So, pilihla itik. Sebab musang alergik dengan bulu itik.haha!
Wassalam!

2 comments:

  1. enteressant!!~ ouh lalala.. ;)
    not me. i never judge men. but, that is the guideline.

    ReplyDelete
  2. hehe.tq!walaupon agak2 jea entressant tu interesting...hihi..

    ReplyDelete